Škoda Auto novým partnerem legendární Tour de France

Smlouva mezi mladoboleslavskou automobilkou a pořádající agenturou Amaury Sport Organisation byla podepsána včera (2.3.2004) v rámci Ženevského autosalonu, kde Škoda Auto poprvé prezentuje novou generaci modelu Octavia.

V rámci plánu rozvoje na významných evropských trzích včetně Francie hledala společnost Škoda Auto spojení s vrcholnou mezinárodní sportovní událostí, která by doplnila velmi úspěšný projekt sponzoringu mistrovství světa v ledním hokeji. Divácká sledovanost cyklistické Tour de France (15 milionů diváků, 2 miliardy televizních diváků při televizních přenosech do 170 zemí), která se řadí na 3. místo hned za olympijské hry a mistrovství světa ve fotbale, přesně odpovídá ambicím a strategii značky Škoda.

Nové partnerství Škoda Auto s nejslavnějším cyklistickým závodem planety vstoupí v platnost již při letošním ročníku (3. – 25. července 2004). Vedle pozice oficiálního partnera TdF se Škoda stala rovněž kmotrem bílého trikotu, který se uděluje nejlepšímu juniorovi na Tour de France. Kontrakt zahrnuje i dalších 11 cyklistických závodů organizovaných A.S.O.