Auto MERCIA zahajuje novou éru

Auto MERCIA zahajuje novou éru
  • Auto MERCIA a.s. brzy přivítá zákazníky v kompletně novém showroomu 
  • Přestavba je plánována od února do poloviny května 2015 
  • Místo pro prezentaci rozšířené modelové palety značky ŠKODA 
  • „Simply Clever with a human touch“: Design vstřícný k zákazníkům 

Chrudim, 20.4.2015 – Auto MERCIA a.s. již brzy odstartuje novou éru: bude se prezentovat v modernější a atraktivnější formě, která nabídne dostatek místa pro rozšířenou modelovou paletu v čele s vlajkovou lodí, modelem ŠKODA Superb. Důkladně změněný vzhled autosalonu je založený na novém designu značky ŠKODA.

V květnu otevírá Auto MERCIA svůj showroom v kompletně novém designu. Celkové uspořádání autosalonu bude působit podstatně mladším a dynamičtějším dojmem. Stavebními kameny jsou moderní architektura, komunikační plochy na vnější fasádě budovy se zlepšenou viditelností ve dne i v noci, stejně jako atraktivní uspořádání prodejních a servisních prostor s důrazem na prodejní procesy.

Stavební úpravy v prostorách prodeje a servisu jsou plánovány od února do poloviny května 2015. Zákazníci v tomto období mohou počítat s lehkým omezením pohodlí, nicméně bez vlivu na kvalitu kapacitu prodejních a poprodejních služeb.

V nových prostorách nabídne Auto MERCIA paletu vozů, kterou ŠKODA AUTO v uplynulých dvou letech aktualizovala a rozšířila do nových důležitých segmentů. Mezi nejnovější přírůstky patří nová generace oblíbeného městského vozu ŠKODA Fabia a ŠKODA Fabia Combi a také vlajková loď značky, ŠKODA Superb.

Nový design Auto MERCIA vychází z následujících principů: Hodnotně působící vzhled a moderní prodejní prostory s velkorysými skleněnými plochami zajišťují příjemné prostředí a transparentnost. Základními barvami jsou elegantní bílá a svěží zelená. V interiéru je tato barevná kombinace doplněna teplými odstíny dřeva.

Designový jazyk architektury vychází ze stejného principu, jako jasné linie současných vozů české automobilky. I zde se opět odráží tradiční hodnoty značky, motivem nového designu dealerství je příslib: „Simply Clever – clever engineering with a human touch“.

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

Ing. Petr Urban, marketingový koordinátor
777 696 913
zc.ai1529377631crem@1529377631nabru1529377631.rtep1529377631

ŠKODA AUTO

  • je jedna z nejstarších automobilek na světě. Od roku 1895 se v sídle firmy v Mladé Boleslavi vyráběla nejprve jízdní kola, brzy následovaly také motocykly a automobily,
  • má v současnosti sedm modelových řad osobních automobilů: Citigo, Fabia, Roomster/Praktik, Rapid, Octavia, Yeti a Superb,
  • v roce 2014 dodala zákazníkům, poprvé v jednom roce, celosvětově více než 1 milion vozů,
  • od roku 1991 patří Volkswagenu, jednomu z globálně nejúspěšnějších automobilových koncernů. ŠKODA AUTO v koncernovém svazku samostatně vyrábí a vyvíjí vedle vozů také komponenty jako motory a převodovky,
  • provozuje tři výrobní závody v České republice; vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery,
  • zaměstnává celosvětově přibližně 25.900 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.

Auto MERCIA a.s.

  • je akciová společnost založená v roce 1999, která vznikla vyčleněním prodejních a servisních služeb ze společnosti Mercia s.r.o.,
  • prodejem a servisem vozů Škoda se společnost zabývá již od roku 1996, tedy bezmála 20 let,
  • do portfolia služeb společnosti patří mimo jiné provoz stanice měření emisí, pneuservisu, prodej náhradních dílů a příslušenství,
  • provádí komplexní opravy vozidel v mechanické a karosářské dílně a v lakovně,
  • již prodala více než 5000 vozidel a každý měsíc přibývají desítky dalších.